مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها تشریف بیارید

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت. قرار دادن لینک های وبلاگها و سایت های دیگر به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب(به استثناء مطالبی که درباره حقانیت شیعه و گمراهی اهل سنت است) با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها تشریف بیارید

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت. قرار دادن لینک های وبلاگها و سایت های دیگر به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب(به استثناء مطالبی که درباره حقانیت شیعه و گمراهی اهل سنت است) با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است

آماده مباهله با اهل سنت و وهابیت کوردلی که انصاف در پذیرش حق را ندارند هستیم دانلود دو کتاب)


با سلام و عرض ادب و تبریک  روز تولد رحمت للعالمین اسوه اخلاق،حریص برهدایت و نجات انسانها از کفر و گناه حبیب خداوند حضرت

محمد مصطفی صلی الله علیه و آله به همه عزیزان شیعه و سنی

بعد از انتشار پست قبلی و آشنا شدن اهل سنت با سایتwww.sonnat.net و دیدن استدلالات عقلی و نقلی و تاریخی در اثبات حقانیت شیعه و کفر و نقاق عمر و ابابکر و عثمان و... در این  نظرات عجیب و  مزخرفی که حاکی از سوختن و استیصال اهل سنت و وهابیت بی انصاف که نمیخواهند حق را قبول کنند و البته جوابی هم در  رد ادعاهای شیعه ندارند دریافت کردیم که بعضی از اونها را که قابل انتشار بود تائید کردیمدر وبلاگ http://tahazratedoost.blogfa.com/ .  و اینگونه اعلام کردیم که:

 (این حقیر رو سیاه، شرمسار در مقابل خدا آماده مباهله با شما حضرات و علماتان هستم از طریق وبلاگ یا تلگرام یا ایمیل  بشرطی که حداقل یکی از دو کتاب شبهای پیشاور یا ترجمه المراجعات را خوانده باشید قبلش من از جان مایه میگذارم برای مذهبم چون مطمئن هستم به حقانیت مذهبم شما چطور؟؟؟)

حال برای اینکه دسترسی راحتتری به این کتابها داشته باشند لینک دانلود آنها را برای وهابیون و اهل سنت قرار میدهیم:

لینک غیر مستقیم دانلود کتاب “شبهای پیشاور” (صوتی +PDF+موبایل)

المراجعات یا رهبری امام علی در قرآن و سنت یکی از کتب شیعه‌است که توسط عبدالحسین شرف الدین موسوی نوشته شده‌است. در سال ۱۳۳۱ هجری قمری، علامه شرف الدین نویسنده کتاب به مصر رفته و با شیخ سلیم بشری، رییس دانشگاه الازهر دیدار می‌کند. این دیدار باعث مباحثه آن دو در حول اعتقادات شیعه و سنی می‌شود که به صورت 112 نامه ادامه پیدا می‌کند.
آنچه زیبایی این کتاب را دوچندان کرده رعایت ادب و احترام طرفین است. این کتاب، بر خلاف بسیاری از مباحثات - که پر است از اهانت ها و هتک حرمت‌ها- بدون کوچکترین شائبه ای از توهین و با انصاف متقابل تالیف گشته است و این امر اهمیت خواندن این کتاب را برای هر انسان حقیقت جو، دوچندان می کند.
به همین علت تصمیم گرفتیم که متن کامل این کتاب را به سه زبان ارائه دهیم تا بتوانیم امکان استفاده‌ی افراد بیشتری از این کتاب را فراهم کنیم. شما می‌توانید برای دوستان غیرفارسی زبانتان از دو نسخه‌ی عربی یا انگلیسی کتاب استفاده کنید.

 

منبع مطلبی که در مورد کتاب المراجات نقل شد:
http://www.tathira.com/Detail-article.aspx?code=78

 

چرا امیرمؤمنان (علیه السلام) از همسرش دفاع نکرد؟

چرا با وجود حضرت علی(ع)، فاطمه زهرا (س) پشت در رفت؟

چرا، بنی هاشم و انصار، از حضرت زهرا (س) دفاع نکردند؟

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده ی حق چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 14:49

اشتباه صد در صدی تشیع و عالمان ان (که این تفکر اشتباه را به عمد و یا به غیر عمد به خورد مردمشان نیز داده اند) این است که تصور میکنند اهل سنت یعنی پیرو ابوبکر و عمر و عثمان... مگر این افراد که بودند اگر خداوند منت نمی نهاد و چراغ نور و هدایت را در دل هایشان قرار نمیداد؟ ایا ندیدید که ابوطالب و پدران او به غیر اسلام از دنیا رفتند؟ ایا اگر خداوند منت بر علی و اولاد علی نمی نهاد ایا انها نیز به غیر اسلام از دنیا نمی رفتند؟
ایا اگر خداوند منت بر محمد نمی نهاد او می توانست به راه حقیقت و اسلام دست یابد؟
اشتباه شیعه این است که تصور می کنند اهل تسنن پیرو علی و عمر و ابوبکر و صحابه هستند. خیر جنابان! ما به مانند شیعه نیستیم که عملا اعلام میکنیم "پیرو علی هستیم" خیر. ما میگویم پیرو قرانیم. پیرو خداییم. پیرو پیامبر خداییم. و چیزی غیر از کتاب و غیر از خدا را قبول نداریم.
اهل سنت با تشیع مشکلی ندارند. با شرک تشیع هست که مشکل دارند و نمی توانند ان را بپذیرند.
و باید گفته شود خدمت شما که ابوبکر ، عمر ، عثمان ، علی و حسن خلیفه هستند... خلیفه بودن که حکم نمی کند تو پیرو کسی شوی... وگرنه مامون و منصور و سلیمان و سایرین هم خلیفه بودند.
احترام به صحابه فقط به جهت این است که از یاران پیامبر بودند و در نزد خدا کسی برتر است که با تقوا تر باشد.
در ثانی شما که میگویی فلانی منافق است و فلانی فلان است ایا تو با ان فلانی نشستی و برخاست کردی؟ ایا مهمان خانه اش بودی و همسفرش شدی؟ چطور ندیده و نشناخته و فقط به جهت قصاوت و بغض و کینه این طور صحابه را کوچک و خرد میکنید و پیامبر را شرمسار می نمایید؟ شما که دم از غیرت می زنید تا به حال به این فکر کرده ای که با این حرف های بی خردانه پیامبرت را در نزد دشمنانش خرد کردی؟ زیرا گفته اند که اگر کسی را میخواهی بشناسی دوستانش را بشناس...

این را هم باید متذکر شد که پیامبر از عمر و ابوبکر دو دختر به ازدواج خود در اورده بود و دو دخترش را به عقد عثمان در اورد. اگر این ها منافق و کافر و مشرک و یا هرچیز ناروایی که شما به انها نسبت می دهید بودند ایا پیامبر رضایت می داد که فرزندانی از خون منافق در خانه اش رشد پیدا کند و یا دخترانش از یک مشرک و منافق صاحب فرزند شود؟ همانطور که خداوند می فرماید با با غیر اهل کتاب ازدواج نکنید. اگر فکر می کنید که پیامبر چنین اجازه ای می داد پس شما او را فردی می بینید که از دستور خدا اطاعت نکرده است. و تخطی نموده از حدودی که خداوند برایش جایز کرده است. و خداوند متجاوزگران را دوست ندارد...

انشالله که شیعه تزکیه شود و راه حق و حقانیت در پیش گیرد...

با سلام:
1-شما پیرو ابابکر و عمر هستید چون به سیره و روش انها عمل میکنید بدون اینکه از طرف خدا و رسول به این کار امر و دستوری رسیده باشد.

2- میگوئید: پیرو خداییم. پیرو پیامبر خداییم. و چیزی غیر از کتاب و غیر از خدا را قبول نداریم. خدا در قران گفته اطیع الله و اطیع الرسول و... منظور از اولی الامر کیست؟؟ به کتب تفسیری شیعه نگاه کنید تا مبهوت بشید. پیرو پیامبر هستید خب پیامبر مکرر فرمود بعد از من باید پیرو علی باشید ( از او اطاعت کنید )کی گفت پیرو عمر و ابو بکر باشید .چرا بجای سخن پیامبر سخن اعضای سقیفه را قبول کردید؟؟؟
3-حضرت ابوطالب و پدرانش که درود خدا بر آنها باد بسیار با ایمان بودند و این تهمتی است که مخالفان به آنها میزنند که کافر بوده اند بعضی ابوطالب و عبد الله پدر پیامبر را که درود خدا بر انها باد را وصی 13و 14 پیامبر قبل میدانند!!
4- ازدواج با پیامبر دلیل بر فضیلت دختر یا پدر دختر نیست ملاک تقوا است
5- کجا مراجع تقلید گفتند که فلان امام هم خدا است که شما ما را مشرک میدانید؟؟؟
6- در مورد منافقان هم شهادت دیگر صحابه و تاریخ گواهی قابل قبولی است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد